Dev Inc.
   01101010 01100101 01100100 00110001 

 

Powered by Blogger

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com


Sunday, February 25, 2007
 
Tag-Tag Orang

Aku diperingatkan oleh kwan yg aku ni dah ditagged. Selalu jugak aku tgk benda ni kat blog2 org...kekadang tu seronok jugak baca. So sbb kwan suruh aku pun terima lah tagged tersebut. Selalunya proses tagging memakan masa sbb kena print bar-code semua. Topiknya 6 perkara pelik pasal diri sendiri. So straight to the point dan demi tak menghampakan peminat2 semua ini dia my 6 + 1 weird things:

1) Suka tgk trilogi LOTR. Takde la pelik sgt setakat suka tgk Lord of The Rings...tp semua cerita LOTR drp Fellowship smpailah Return of the King adalah movie yg aku tgk kat wayang 2 kali bg setiap cerita. Tgk dvd dah byk kali tak terkira dan bila main lagi cerita ni kat astro aku akan layan smpai abis. Bila extended versionnya kluar aku beli dan download..tgk lagi..iskkk

2) Takde favourite team dlm EPL season ni. Thn lepas clearly aku sokong Chelsea. Thn ni rasa2 mcm nak MU menang liga, Chelsea menang CL dan Real Madrid menang La Liga hahahaha sbb kurang sokong chelsea: formasi diorang bertukar bila ballack dan shevchenko masuk. Dulu aku suka sgt robben, duff, joe cole dan wright-phillips saling bertukar ganti main wings. Game chelsea dah boring, tak laju mcm season lepas.

3) Belajar Java tak pandai2. Dah bertahun2 aku cuba tekadkan diri nak terer dalam Java..sampai sekarang tak pandai2 pun...reasonnya senang: takde projek dlm java jd kesungguhan tu kurang.

4) Aku taip still guna 2 jari:jari telunjuk tangan kiri dan kanan..sesekali jari hantu membantu dan ibu jari tekan space bar. Padahal dah bertahun bergelumang dgn komputer..patut aku dah handal menaip nihh, setakat keyboard QWERTY semua jari ada function..taip takyah tgk keyboard.

5) Suka makan nasik lemak tapi asingkan kacang dulu..abih makan nasik semua baru makan kacang.

6) Selain LOTR aku pun kemaruk StarWars. Dan bila astro tayang semua siri starwars disember thn lepas, nak muntah aku layan starwars. Tapi aku tak suka hayden-christensen jd Anakin..mcm kayu jek berlakon.

7) Masih layan dragon ball kat channel 25. Dragon ball ni sirinya dah ditayang zaman aku sekolah lagi. Ni astro tayang balik aku still berminat nak tgk hehehehe

Actually takde la pelik sangat pun, biasa jek.




  • Menjelang thn baru cina, lokam atau limau mandarin...
  • Bayar kalau Drive sorang diri Maka terdengarlah ca...
  • Hari Wilayah, Thaipusam dan Asyura
  • Cerita BolaPasukan negara layak ke semifinal menen...
  • Banjir Gelombang KeduaBila baca paper dan tgk di t...
  • BanjirMemang tak sangka banjir teruk melanda neger...
  • Tol Naik5 tol kat lembah kelang dinaikkan kadar to...
  • Sekilas Sukan Asia DohaAku suka betul bila Koo Kie...
  • The Apprentice 5Dulu aku suka juga tulis pasal App...
  • BolaDah lama takde entry bola dalam blog ni. Raya ...


    Name :
    Web URL :
    Message :
    :) :( :D :p :(( :)) :x
     

    Archives
    Email
     jed1