Dev Inc.
   01101010 01100101 01100100 00110001 

 

Powered by Blogger

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com


Thursday, September 29, 2005
 
Champion League

Aku mengambil initiative menengok game CL di antara Liverpool dan Chelsea jam 2.30am. Harapan aku akan menyaksikan game yg hebat setimpal dgn pengorbanan besar aku mengorbankan masa tido aku. Dan sememangnya game tersebut tidak mengecewakan...hype perlawanan agak tinggi tetapi yg mengecewakan keputusan akhir adalah seri tanpa jaringan...takde gol...dan itu membuatkan aku rasa kurang berbaloi berjaga tgk dan rasa mengantuk di opis hari ni. Dari segi result kira fair lah...cuma Liverpool dinafikan hak penalti 2 kali apabila hyppia dijatuhkan keras oleh drogba dan bola terkena tangan gallas. Result game lain Real Madrid mng 2-1 lawan Olympiacos dgn permainan hebat oleh David Beckham.

Highway KL-Putrajaya


Tgk berita kat tv3 tadi ada highlight isu bantahan penduduk di Seri Petaling atas pembinaan highway KL-Putrajaya di mana dakwaan mereka terlalu hampir dgn kawasan perumahan-mereka bimbang dgn pencemaran bunyi dan keselamatan. Aku pun tak tahu projek ni sedang berjalan. Highway sejauh 26km ni bermula di bulatan kg pandan hingga ke putrajaya. Menteri berkenaan Dato Seri Samy Vellu menegaskan projek itu akan diteruskan bagi menampung jumlah kenderaan yg makin meningkat dan highway sedia ada dari Sg Besi tidak mampu menampung keadaan tersebut. Seperti biasa komen Dato Seri mmg menarik perhatian-gelihati mendengarnya.

Highway sekarang ke Putrajaya bersambung daripada SILK, Plus, LDP, Elite dan ntah highway apa lagi ntah. Daripada Silk kajang mmg volum kenderaan adalah sangat tinggi ke putrajaya. Yang tensennya sekiranya ada kemalangan di susur masuk putrajaya jemnya sampai ke kajang. Hairan jugak sebenarnya kerana highway ke putrajaya lebar dan susur ke putrajaya bukannya 1, ada 3-4. Satu hal laa jugak pemandu2 di Malaysia ni sangat prihatin bila ada accident nihhh...ada je accident terus slowkan kereta nak tengok..yg bawak motor siap berenti tu nak tengok...yg paling pelik jalan sehala arah bertentangan pun turut jem sebab kenderaan kat sana pun slowdown nak tgk jugak...sungguh prihatin rakyat malaysia.


Comments: Post a Comment


  • Sepak BolaPersaingan awal2 musim EPL nampaknya kur...
  • Syiling RM1 LagiAku terasa kemalasan pulak utk ke ...
  • Dengar kat Era dah ada iklan pasal buah kurma. Dah...
  • Sepak BolaMinggu ni bolasepak eropah kembali mener...
  • Best article ni :) baca jgn tak bacaApabila sehari...
  • Duit Syiling RM1Bank Negara mengumumkan akan menar...
  • Pakej Penginapan Penjarasumber:utusan malaysiaPenj...
  • Merdeka
  • Semalam sabtu 28hb Ogos 2005, tv3 menerusi Majalah...
  • Apa yang menarik sepanjang minggu? Selain berita p...


    Name :
    Web URL :
    Message :
    :) :( :D :p :(( :)) :x
     

    Archives
    Email
     jed1